andsidki alla jah?

Ma arvan ja olen peaaegu täiesti kindel, et paljud mõtlevad sellest, kuidas ma olen tervisliku toitumise ja aktiivse liikumise koos sügisega selja taha jätnud. Tegelikult päris nii see ei ole. Jah, ma pole väljas käinud, ei jooksmas ega kõndimas, sest ma ei suuda kuidagi oma spordiriideid selle ilmaga kohandada. Talvejopega on palav, õhema jopega külm. Ühed tossud võtavad jalad lirtsuma, teised ajavad higistama ja tekitavad ville. Keha ei suuda harjuda selle külmaga. Ehk kokkuvõttes, vabandusi leiab alati. 

Ütlen ausalt, hetkel on küll selline maseka periood, sest tööd pole ja kodus diivanisoojendaja ka ei taha olla. Ilmad on kehvad, pea valutab, hull väsimus on peal. Kõik tundub korraga nii halb, aga lõppkokkuvõttes mõtlen ma ikka sellele, et peaks pea ära pesema, ehk hakkab siis kuidagi parem. Ma ei tea, mul on siuke veider kiiks, et alati peale peapesu tunnen ma end värskemana, positiivsemana ja paremana. Olen üks veidrik. 

Toitumise koha pealt olen ma proovinud reel püsida. Ainuke miinus on kohv. Ma käisin nädalavahetusel vanemate juures ja jõin seal tavalist masinakohvi. Kuna see oli minu jaoks liiga kange suhkruta, siis lisasin teist tsipake. Ja keerasin oma no sugar for me suhtumise täiesti pekki! Tulin pühapäeval koju, haarasin endale ühe latte (kodus ikka :D) ja kui varasemalt suutsin ma seda ilma suhkruta juua, siis enam mitte. Ühtäkki tundus see mulle kõige kangema maitsena üldse. Natsa jäätist ja Raffaellot olen endale lubanud. Ja muid pahesid, aga üldjuhul üritan ma siiski endale lojaalseks jääda. 

11 kommentaari

  • Gertrud

    Kui sa suhkrut mõistlikus koguses tarbid, siis ju ei juhtu midagi- ma ei ütleks, et sa enda toitumise pekki sellepärast keeraksid. Aga proovi nt kohvi meega või hakka uuesti proovima ilma suhkruta. Ja kusjuures, kui sa ei oska kohendada ilmaga vastavalt riideid, siis saad ka ju väga edukalt toas treenida – youtube on ju igasuguseid kavu täis 😊😊 ja muidugi aitab õues väga palju müts, kindad ja pikemate käistega treening pluusid. Alguses oli mul endalgi naljakas sedasi mütsi ja kinnastega jõusaalis käija- jah mul on laevas jõusaal välistekil 😃 Aga edu Sulle uuesti motivatsiooni leidmisel ja usun, et leiad ka selle uuesti 😊😊

  • Jane Almers

    Motivatsioon ei olegi nagu kadunud, pigem ei taha end üldse õue vedada sellise külmaga. 🙂 Ja toas ka väga ei viitsi rahmeldada, ma tahaks liikuda ja näha oma ümber, et ma jõuan ka kuhugi. Raske seletada. Aga tänks nõuannete eest. 🙂

  • A

    Proovi ikka mitte alla anda! Soovitan ka kodus veidi liikuda – mõned lihasharjutused ja toitumine korda, saad kiirelt soovitud kaalu ja imelise keha 😊

  • Merilin

    Proovi fitness blenderit – see on selline leht kus on palju kavasid ja millest ära ei tüdine. Käisin 2 a rühmatrennides, aga sel sügisel avastasin selle lehe ja teen kodus ise trenni. Harjutused on enamus samad mis rühmatrennis, aga kodus ei pea iga kuu maksma trenni eest.
    Vahepeal võib patustada ka kui muidu oled tubli 🙂 Võiksid tihedamini kirjutada, mulle see igapäevane jutt meeldib ka. Jõudu ja jaksu ning mõnusat talve 🙂

  • Jane Almers

    A ja Merilin, tõsiselt armas on lugeda, et keegi vahel midagi head ka soovib. 🙂 Juba ainuüksi see annab motivatsiooni juurde ja teeb veel õnnelikumaks. Aitäh.

  • Sandra Kaisa Laurfeld

    aga loobu näiteks gluteenist ehk siis kõigist küpsetistest – saiad, koogid, leib, kõik nisujahutooted, sh igasugused valmis kastmed nagu nt majonees, ketšup jne.. usu mind, kaal langeb kohe poole kiiremini 😉

  • Anonüümne

    Igaühel oma strateegia. Mul on kombo kalmuse kavast ja nutridata kalorilugemisest. Kalmuse kava olen ma varasemalt kuu aga jälginud ja tulemused tulid ruttu, aga see reaalselt mõjutas mu vaimset tervist – ooei, ma tahaks küpsist, ei saaaa, ma lähen ju paksuks, kõigel ajasin näpuga järge. Nüüd kasutan tema valikust kahte söögikorda ja ülejäänud arvutan nutridataga, sisestan ise pakenditelt kaloraaži jms. Mul on soovitatav 1700 kalorot päevas, ideaalis üritan 1200, aga peamiselt tuleb 1400. Esimesel nädalal langes kaal juba 2 kilo. + kalmusega ei julgenud klaasi veinigi juua, aga nüüd ei lähe sellest mõeldes enam hulluks vaid jätan päeval hoopis banaani siis söömata vms

  • Anonüümne

    Kallis anonüümne,
    1400 kcal päevas tarbida on vähe, selleks sulle see 1700 ette antigi. Tekib väsimus, kurnatus ja keha läheb šokki. Rasv ehk põleb aga hakkab ka kärbuma lihasmass. Mingit toonust oodata ei ole. Kokkuvõttes teed sa enda kehale rohkem kahju kui kasu. Kõike tuleb teha mõistuse piires ja enda näljutamine seda küll nüüd ei ole. Kui ei sobi Kalmuse kava siis nt on olemas selline asi nagu Fitlap, on ka FitCat ja Orgu. Anna neile võimalus. Ja pea meeles – ka aeglane protsess on protsess! Kiire kaalulangus ja dieetitamine lõpeb sagedaselt kiire kaalutõusuga, mis võib ületada isegi algse kehakaalu.
    Jane – su keha suudab rohkem, kui su pea sulle ütleb. Esialgne väsimus on täiesti normaalne, keha harjub. Kui aga see jätkub pikemal perioodil siis soovitan pöörduda arstile, et kontrollida kas organismis on kõik korras. Samuti üle vaadata menüü. Ja praeguse ilmaga tekibki väsimus kergemini. Pime ja külm ilm pole just parimad motiveerijad väljaminekuks but you can do it! Usu endasse!

  • Anonüümne

    Kallis teine anonüümne! 1700 anti selleks, kui tahan kaalu säilitada. 1400 eest päevas söön ma korraliku hommikusöögi, suppi ja praadi ka veel. Kuna mul on istuv eluviis, siis sealt ka see 1700, kui teeksin trenni, siis ilmselt üle 2000. Varsti ongi plaan trenni ennast tagasi vedada, aga nagu ma ütlesin – strateegiad on inimestel erinevad. Ma ei tundnud kordagi mingit näljatunnet või et midagi puudu oleks.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga