Määratlemata

Halb kogemus- Viva Elektroonika!

8. sept. 2015
Oleme juba ammu soovinud osta uut lcd telerit, sest vana 42 tollisel viskas kumbki marakratt mänguasjaga ekraani sisse. Alguses vaatasime ühte kiviaegset kolakat ning hiljem väiksemat kolakat. Tahtsime aga endale saada peenikest, ilusat ja sellist telerit, mida oleks mugav vaadata, ilma et pilt virvendaks või pisutki udune oleks. 

Üsna pea sattusime Viva Elektroonika lehele (LINK), tellisime sealt 55 tollise teleri ja jäime vastust ootama. Kuna pealehel on kirjas, et enamus kaup koha peal olemas, poleks arvanudki, et peame nii kaua ootama.. Peatselt tuli meile vastus, et tellimus on vastu võetud ning kaupa kahjuks laos ei ole, kuid tuleb sinna 2-3 tööpäeva jooksul. Need tööpäevad möödusid ning meiega ei võtnud loomulikult keegi ühendust. Seega helistasime ise ja uurisime, kas teler on kohal. Meile vastati, et uus kaup saabus, aga telerit mitte. Okei, mis seal ikka, mõtlesime, et ootame esmaspäevani, sest lubati, et selleks ajaks võib teler kohal olla. Kusjuures, kui küsisime, kas teler kohal ja vastus oli ei, tuli sealt kohe takkajärgi küsimus “Kas soovite tellimuse tühistada?”. Minu jaoks tundus see ebaloogiline, sest tavaliselt firmad ikka soovivad oma kliente säilitada ja mitte mujale suunata. 

Esmaspäeval muidugi ei võtnud keegi ühendust, kõnedele ja e-mailidele ei vastatud. Jälle ootasime. Teisipäeval otsustas mees uuesti helistada ning uurida teleri kohta. Kõnele vastati ja öeldi, et eelmisel nädalal oli teler olemas, aga keegi esitas tellimuse ja osteti ära. Wow! Me esitasime eelmise nädala teisipäeval tellimuse ning reedeks seda veel kohal polnud. 😀 Veel öeldi, et helistavad mehele poole tunni jooksul tagasi, lubades asja teleri kohta uurida. Poole tunni möödudes ei helistanud keegi. Mees helistas tagasi. Nüüd öeldi talle, et telerit ei ole oodatagi lähi aja jooksul. Mees selle peale ütles, et soovib tellimuse tühistada ja kõik. 

Naljakas on see, et nende kodulehel jookseb pealehel reklaam lubades, et enamus kaup on koha peal olemas, kuid uurides täpsemalt kontaktide alt, siis on seal kirjas, et “mõned tooted on olemas meie laos”. 😀

Nii et, minu soovitus- ärge soetage endale sealt midagi, jubedalt ebausalduväärne koht ning klienditeenindajad suhtlevad nii ükskõikselt, peaasi, et helistajast lahti saab. 😀

Lisaks tegi närvi kõige mustemaks see, et ega nad ise ei suvatsenud helistada ja öelda, et läheb kauem aega või telerit ei saabu lähiajal. 

Only registered users can comment.

  1. Ma viimasel ajal pole kursis, aga mingi aeg sai sularahas makstes nt tehnikat elektroonikapoodidest soodsamalt – paljudel müüjatel õigus mingisugune soodusprotsent teha. Lisaks nt kui tead, et kusagil on see telekas soodsam (kasvõi veebipoes) võib kusagil poes uudistades öelda, et aga selles poes oli see selle (soodsama) hinnaga ja võimalusel teevad nad ka ise poes samaväärse pakkumise 🙂
    (juhul siis kui kohe välja osta, järelmaksule tehes nad vist ei saa seda pakkuda)

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga