Huvitavad telereklaamid

Ma vaatan päris palju telerit, mistõttu näen ka enamus reklaame. Vahel vaatan, et oh päris hästi välja kukkunud, teine kord vangutan pead ja mõtlen, et misasja. 😀

No näiteks oli Omnival kunagi mingi reklaam, kus nad hellitavalt kinnitasid, et nendega saates on pakid alati hoitud ja no üks kiidulaul, samas Omniva pakiteenustega on tunduvalt rohkem probleeme kui nt Itella või Dpd-ga. Nii palju, kui lugenud olen ja muidugi ise kogenud.

No nt viimati oli siin Järva-Jaanis mingi jama Omniva automaadiga ja kuna mulle pidi pakk tulema, saatis Omniva mulle armsa sõnumi, et hetkel pakiautomaadiga probleeme ja teavitatakse, kui korras asi. Geidul oli ka pakk tulemas, aga talle küll mingit sõnumit ei tulnud. 😀 Ma ütlesin talle, et ma nii palju neile oma halbadest kogemustest kirjutanud, et olen juba vip nimekirjas neil. 😀 See selleks.

Järgmine reklaam, mis on mu meelest nats naljakas olnud, on see Head&Shoulders, kus eesmärk on Eesti kõõmavabaks saada. Nagu Kõõmade Vabariik. 😀

Ja nüüd ma nägin Tele2 reklaami, mis on muideks päris mõtlemapanev. Inimesed on tõesti nagu numbrid kohati ju. Tele2 jaoks ei ole inimesed numbrid vaid ongi inimesed, aga kui ma olen siin pöördunud Tele2 poole mõne murega, on nad minult alati küsinud telefoni numbrit esimesena. 🙄 Huvitav.

Ok-ok, arusaadav. Ega nad muudmoodi minu probleeme lahendada. No sesmõttes ma ei arvagi, et praegu mind seal inimesena ei võeta. 😀

Ja see Eesti Gaas. Nii palju neid gaasiga seotud õnnetusi olnud ning need seal teleris leelotavad “Helista Eesti Gaasile!” Aga kuidas kellelegi, eks. Ühest küljest võib tunduda väga kohatu, aga samas võib-olla peakski just nüüd sellele hullult tähelepanu pöörama, et tulevasi õnnetusi ära hoida? Nt Eesti Gaasile mitte helistades? Või rohkem mõeldes nendele õnnetustele ja kuidagi selle uue G4S Nubluga selle reklaami hoopis siduma?

Samas need reklaamid täidavad eesmärki – tõmbavad tähelepanu ja see ongi ju peamine.

3 kommentaari

  • ester sakk

    Minu tähelepanu tõmab Anne Veski, kes salgab maha selili magamise (et soengut säilitada) ja lesib teatud hulga eurode eest DORMEO peal külili. Sitta sest soengust Siis veel proua, kelle kõige “heam” päev on see, kui saab “vabat” päeva nautida DORMEOL, kuna töötab mitme “töökoha peal” ja saab harva puhata. Loetelu võib jätkata. Jube.

  • K

    See Eesti Gaasi reklaam ei ole ju isegi gaasiga seotud!

    Ma üldiselt maandun teleri ette alles siis, kui saan saateid järele vaadata, sest ma lihtsalt olen max level närvihaige ega talu neid totakaid klippe. 😀 Näiteks – ma siiralt tahaks teada, mis aineid see Old Spice’i reklaami autor tarvitab, teaks hoiduda. Päris jube. 😀

  • Kellukas

    Ma vihkan seda sms-reklaami..et sõbrannaga koos…et nagu mida asja.Sõbrantsiga koos pean laenu võtma või käsin tal mulle laenu võtta või.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga