Määratlemata

kuidas blogiga auhinnamänge korraldada?

9. juuli 2015
Jällegi üks väga tähtis teema, minu arust. Auhinnamängud. Neid on tavaliselt kahte sorti- ühed, mis tehakse blogis ja teised, mis tehakse ainult blogi facebooki lehel. Mina eelistan seda viimast varianti, kuid mõne mängu olen teinud ka blogis. Miks ma eelistan teha auhinnamänge ainult facebookis? Jällegi tuleb arvestada sellega, mis on inimestele mugavam. Mõnel inimesel ei ole tõesti vahet, kas mäng toimub Facebookis või blogis, ta osaleb ikka. Mõni inimene on aga mugavustsoonis kinni ja tundub lihtsam facebookis lihtsalt laik visata, jagada ja kommenteerida. Blogis auhinnamängus osalemiseks pead sa tavaliselt facebookist blogisse minema, siis mõnel juhul kas edasi “join this site” nuppu otsima või Bloglovini kaudu blogi jälgima hakata, siis pead postituse läbi lugema (juhul, kui on midagi juurde kirjutatud), kerima alla, et saaks kommentaariks oma osaluse jätta ning vahel tuleb ette, et seda blogipostitust facebookis avalikult jagama, milleks pead sa jällegi lingi kopeerima.. jne jne.. Vahest tuleb ikka ette, et postitusel on juba see jagamise nupp olemas. Siis on natuke kergem. 

Facebookis on aga lihtne- sa avad pildi, loed need paar reeglikest üle, vajutad “jaga”, vajutad “meeldib” ja saad kohe alla kommenteerida, et osaled loosimises. Lihtne!

Kuidas aga auhinnamänge üldse korraldada? See on jällegi seotud koostööga. Need logod, mis mul on “koostöö/cooperation” all, on enamasti need, kellega olen korraldanud enda blogi Facebooki lehel auhinnamänge. Ainult kaks võimalust ongi- kas nemad kirjutavad sulle või sina neile. Ja sa võid kindel olla, et kui sul on päevas hea klikkide arv ning vähegi oskad kirjutada, siis jaatav vastus on sulle garanteeritud. 

Millistele ettevõtetele kirjutada seoses auhinnamängudega? Kõigile neile, kelle tooted sind huvitavad, sest on suur tõenäosus, et nad tahavad enne oma tooteid sulle proovimiseks saata, et sa teeksid enne auhinnamängu oma blogisse nende kohta tootearvustuse. 

Mida ettevõtetele kirjutada? Jällegi, sa tutvustad ennast, sa tutvustad oma blogi ning annad blogi statistikast ülevaate. Lisaks teedki pakkumise teha üks auhinnamäng, mille võiduks on ettevõtte toode, kellele sa parasjagu kirjutad. 

Milline näeb välja üks auhinnamäng? Tule tšeki minu blogi facebooki auhinnamänge. Käimas on hetkel auhinnamäng, kus võitja saab endale A3 formaadis karikatuurjoonistuse max kolme inimesega ning teises mängus saab võitja endale Valio toodetega kotikese. 

Enamjaolt toimub auhinnamäng sellisel kujul, kus osa võtta saab minu blogi fesari lehel, kuid auhinna toimetab võitjale ettevõte, kellega koostöös mäng on tehtud. Ehk, kui on käes päev, millal loosida välja võit, siis teen seda Random.org lehega ning annan edasi võitja nime sellele, kellega parasjagu auhinnamäng on koos organiseeritud. Minu jaoks mugav ja lihtne variant. 

Auhinnamängu pildid teen ma enamasti kõik ise. Vahel kukub parem välja, vahel halvem. Arenemisruumi selle koha pealt on ning harjutamine teebki ju meistriks. 

Kui Sulle vastatakse eitavalt, ära lase pead norgu. Üks ei viib sind jällegi lähemale jaatavale vastusele. Kui üks ütleb ei, võib järgmine öelda jah. Küsija suu pihta ei lööda, pead julge olema! 

Ps. Ma tean, et 2000+ klikkide arv päevas ei ole kes teab megasuur, aga minu jaoks ta siiski on midagi. 

Only registered users can comment.

  1. Mulle absoluutselt ei meeldi Facebooki loosimised, kuna see kohustuslik jagamine risustab seina 🙁 see kyll võib jõuda rohkemate inimesteni ja seega uusi lugejaid Su blogile, aga neist edaspidi reaalselt Sinu lugejaid siiski enamuses ei saa, vaid pigem liketaksegi ja jagatakse ainult võidu pärast

  2. Kogemus on näidanud, et kui kuu aega tagasi oli minu blogi Facebooki lehel 300 fänni, siis oli klikke samuti vähema igapäevaselt. Täna on facebookis 985 laiki ning klikkide arv blogisse igapäevaselt on hüppeliselt tõusnus 😉 Seega, uusi lugejaid tundub olevat juurde tulnud. Samas, ei vaidle ma sellele vastu, et mõni panebki laigi auhinnamängu pärast, mitte sellepärast, et hakkaks blogi lugema. Inimesi on erinevaid 🙂

  3. Aga kuidas Sa loosimisi läbi viid? Saan aru küll, et Random.org abil, aga kuidas need andmed sinna sisse saavad? Kirjutad Facebookist ükshaaval mitmesaja osaleja nimed välja ja nummerdad ära?

  4. Sa võiksid mõne näidiskirja teha mõnes postituses mida koostööpartneritele saata

  5. Pff.. Mida siis need teevad, kellel blogis 200 klikki päevas? Ja kustmaalt hakkab üldse “edukas” blogija?

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga