ee… ei teagi, mida kosta

Starmani töö on vist süstemaatiliselt inimestele pinda käia ja oma teenuseid pähe määrida. Mul pole kahtlustki, et nad pakuvad kvaliteetseid ja hea hinnaga teenuseid. Samas, ei saa ma selles nii kindel olla, kuna pole ise kunagi nende teenuseid kasutanud. Aga siiani olen ainult head kuulnud!

Küll ei meeldi mulle nende käitumine. Ma mäletan, et see sai alguse juba eelmise aasta lõpu poole, kui poes Starman mind rajalt maha võttis ning üritas mulle oma hea hinnaga paketti maha müüa ja et ma ikka nende kliendiks tuleks. Mina ikka raiusin vastu, et ei soovi ja lõpuks läks süda nii haledaks, sest hakati juba läbi laste mõjutama- no teil ju ikka kaks last (olin seda maininud) ja neile ka kindlasti multikakanalid meeldiksid jne, bla bla bla ühesõnaga. Ja siis ütlesin, et eks arutan kodus mehega ja kui huvi tekib, siis saan ju ühendust võtta. Ei, nemad ikka vorpisid kohe poes lepingu valmis ja ütlesid, et paari päeva jooksul helistavad ning siis kui olen mehega ära rääkinud, saan telefoni teel lepingu kinnitada. Et seni on nagu see leping kehtetu. Rääkisime mehega ja no leidsime, et miks mitte olla lihtsalt vabalevis, miks võtta endale mingit kohustust juurde. Lisaks pidime hakkama rääkima korteriühistu esimehega, et saaks majja Starmani vedada. Polnud selleks mingit viitsimist. 

Starman helistaski paar päeva hiljem ning ütlesin, et ei soovi lepingut kehtivaks muuta. Järgmistel päevadel aina helistati ja helistati. Ma ei võtnud meelega vastu. Siis saatsin neile meili, et miks nad mulle nii vahet pidamata helistavad. Vabandasid ja lubasid, et see enam ei kordu. Siis aga helistati jälle. Mitu päeva järjest ja mitu korda päevas. Ei no tere tali. 😀 Saatsin kurjema e-maili ja jäi järgi. 

Nüüd eelmise aasta detsembris vist helistas Starmanist üks krapsakas noormees, kes rääkis ja rääkis. Ma samal ajal mõtlesin, et on omale vähemalt sobiva töö leidnud- töö, kus tuleb koguaeg rääkida ja teenusele/tootele head reklaami teha. Tuleb tunnistada, et tal tuli see hästi välja. Ma ei jõudnud midagi öeldagi, kui noormees oli oma jutuga lõpule jõudnud ja juba küsib “Kas teile sellel päeval kell 12 sobib, kui tehnik tuleb Starmani paigaldama?!” No, siis mul oli küll, et…
Kas tänapäeval ei küsitagi inimeselt, kas ta soovib seda toodet/teenust vaid minnakse kohe küsima, millal nad võivad tehniku saata vajaliku värgendust paigaldama? Ausalt öeldes, ma hakkasin selle peale vaikselt naerma, kuid proovisin noormehe vastu viisakas olla ja et ta sellest aru ei saaks.*

Ühest küljest ma ju saan aru, et see ongi nende inimeste töö- telefoni teel teenust/toodet müüa. Teisest küljest aga muudab selline pealtükkiv pakkumine, süstemaatiline helistamine (päevas umbes 5 korda ja nii iga päev) selle firma mulle eemaletõukavaks. Ma ei tahagi tema teenuseid. Ja kui kunagi mõtlen ümber, siis ilmselt pöördun mõne muu teenusepakkuja poole. 

Naljakas on see, et nad helistavad erinevatelt numbritelt. See krapsakas noormees helistas ühelt numbrilt. Jaanuari lõpus helistas ta juba teiselt numbrilt. Ma tavaliselt salvestan need numbrid ära “ära võta vastu” nimega ja siis tean, keda eirata. Aga kuna koostööpartnerid toovad vahel mulle nänni koju ja helistavad enne (nende nrid mul enamasti salvestatud pole), siis arvasin, et ehk mõni blogiga seotud inimene helistab ja võtsin vastu. Jälle see krapsakas noormees. Küsis, kuidas nüüd lood on. Ja ma mõtlesin.. et jälle tema, ei või olla. Ja siis ma kuulasin ta jutu jälle ära, sest ta ei lasknud vahele midagi öelda, samas kõnet lõpetada on ju ka ebaviisakas. Viisakam oleks mitte vastu võtta 😀 Kui kunagi jõudis kord minuni ja ma sain rääkida, siis nagu läbi lillede vihjasin, et pean elukaaslasega arutama ja ei tea, kas talle ikka sobib.. Siis pakkus noormees välja, et “ma helistan su elukaaslasele, räägime ära ja saame tehniku aja kirja panna” 😀 oumaiiigaaad.. Ma vahel mõtlen, et võiksin otse öelda, et ei aitäh.. Ma olen seda proovinud, aga nad ei taha nagu sellest välja teha. Teevad näo või teesklevad häälega, et ei kuulnud seda. Aga täna ja eile ja kõik eelnevad päevad on nad mulle oma tavaliselt telefonilt helistanud- 1770. 

Mina ei saa aru. Kui sa helistad inimesele nii mitu korda päevas ja mitu päeva järjest ja ta ei võta su kõnesid vastu, kas sa siis ise ei aima, et ta ei taha sinuga rääkida või sinu müüdavat toodet/teenust? Mina saaks küll sellest aru. Sellepärast ma saatsin täna Starmanile kirja, et nad eemaldaksid mu numbri enda andmebaasist, sest ma ei kavatse eales nende teenuseid osta, kuna nad on jätnud mulle nii eemaletõukava mulje. Ausalt, miks mõni muu teenusepakkuja inimesi nii ei ahista? Starman ongi see, kes mu telefoni koguaeg punasena hoiab nagu mõnda pornoliini. 😀 

Huhh, ma pidin oma emotsioonid ja mõtted hetkel kirja panema, sest mul juba rohkem kui kõriauguni sellest. 
*Lisan siia lõppu, et minu keeldumine Starmani teenustest algusest peale oli tingitud sellest, et mul on tähtajaline leping Elisaga seoses internetiga ja ma ei näe pointi võtta Starmani nett koos selle telekapaketiga ja siis veel maksta Elisa eest. Starmanile sai seda öeldud, kuid nemad ikka helistavad ja helistavad, et ehk on see leping juba lõppenud. 😀

Kommentaarid

  1. Anonüümne says:

    Oleksid kohe seal poes öelnud, “ei, aitäh, ei soovi” ja minema jalutanud ei oleks nad sulle pinda hakanud käima. Aga sa ikka justkui andsid lootust neile 😀 Ma juba nüüd jalutan suht külma kõhuga mööda kõiksugustest pakkujatest kaubanduskeskustes, kui ma tean et seda teenust ei soovi siis pole ka mõtet midagi pähe hakata määrima. Õõõh kui närvi nad tegelikult vahepeal ajavad, tahaks kiirelt toidupoes käia, aga et sinna jõuda võetakse sind ikka 2 korda enne rajalt maha oma kräpi pakkumisega.
    A üks võimalus lihtsalt valetada ka, et ja jaaa mul Starman vms olemas juba,siis jätavad ka enamasti rahule 😀

  2. Johanna says:

    Minuk aitab alati starmani ja kõigi nende kaubanduskeskuses teenusepakkujate vastu lause, et mul on täitsa olemas ja jalutan ilma seisma jäämata mööda 😀

  3. Anonüümne says:

    Miks sa otse ei ütle? Kui kasvõi väike lootus on, et sa võtad nende teenust, siis nad ka kasutavad juhust ja uurivad kas võtad. Kindel ei. Mitte mingi amm äää ei ma ikka vist ei taha.

  4. Anonüümne says:

    No aga sa ju andsid lootust kui ütlesid, et arutad kodus mehega jne. Selleks nad ju tagasi helistasidki sest sa ise ütlesid, et arutate 😉

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Viimased postitused

Kuidas dinosaurused meile koju said

Okei, ma vist hakkan remondiblogi pidama. 😅 Nali! Seda peaks Geit tegema, sest mina ja [...]

Kuidas lapsed omale sooja toa said

No tsau! Olen siin kuidagi väga vaikne olnud – ütlen ausalt, mingi kummaline periood on. [...]

8 kommentaari

Juukseklambrid -stiilsed ja praktilised aksessuaarid!

Olgu tegu lihtsa koduse soenguga või elegantse piduliku väljanägemisega – juukseklamber sobib igaks olukorraks ja [...]

Lapsed ja verdtarretav püha

Kell on 02.41. Mul läks uni umbes kaks tundi tagasi ära ja pole tagasi tulnud. [...]

Mu per*e on kõnelenud…

Ma tean mõnda inimest, kellel on sisetunne. Kõhutunne. Per*setunne. Kuidas siis keegi seda oma vaatevinklist [...]

9 kommentaari

Kuidas me lastega puhkamas käisime

Ma tean, et kasutada sõnu nagu “lapsed” ja “puhkus” ühes lauses kõlab väga vastuoluliselt, sest [...]

Kas ainult vaesed šoppavad kaltsukates?

Mul pole kunagi kaltsukate/kirbukate, nüüd siis uuema ajastu viisakama väljendi – taaskasutuspoodide vastu allergiat olnud. [...]

2 kommentaari

Hommikused mõtisklused….

Esmaspäev. Kuum kohvi. Päike paitab ühte näopoolt. Istun rahus ja vaikuses elutoas oma uuel mõnusal [...]

5 kommentaari

Kuidas lapsed ei peaks ennast kõigi ees alasti võtma

Ma olen viimaste aastate jooksul hästi palju hakanud mõtlema selle peale, kui oluline on just [...]

19 kommentaari