***

Üks jama teise otsa

Mäletate, ma siin juuni kuus tulihingeliselt kiitsin, kui hea pakkumise ma Tele 2-st sain? No kui ei mäleta, siis pole hullu ja kes mäletab, siis ma pean oma sõnu teie ees sööma hakkama. 😀

Sain mina 5. juuni Tele 2-st hea diili. Nett sülearvutisse ja kaks telefonipaketti kokku ca 20 eurot. Elisas maksin nende kolme asja eest miskit 50 euro kanti. Mulle tundus see 30 eurot jumala hea säästuvõit, seega mõtlesin Tele 2 pakkumise vastu võtta. Veel pakkus viimane mulle kahte nutitelefoni. Täiesti tasuta! Ok, sellel tingimusel, et olen nende klient kaks aastat. Mis see ära olla ei ole, eksole? Täna, paar kuud hiljem, nean end maapõhja ja unistan juba, et need kaks aastat linnulennul mööduks.

Miks? Esimene probleem tekkis juba juuli alguses. Kui ma 5. juuni Tele 2-s käisin, jäi meil kokkulepe, et telefonipakett ja sülearvuti internett muutuvad aktiivseks alates 30. juunist, sest Elisas pole võimalik ju tasuda lihtsalt paari päeva eest vaid juulis oleksin pidanud ikkagi terve kuu arve tasuma. Seega, tundus kõige mõistlikum variant kasutada Elisa teenused kuu lõpuni ja siis uue teenusepakkujaga liituda.

Lepingud said Tele 2-ga muidugi kohe sõlmitud, kuid siiski üle korratud, et aktiivseks muutub teenus 30. juuni. Ma veel käisin järgmisel päeval uuesti Paide esinduses küsimas, kas muutuvad paketid aktiivseks kuu lõpus. Sain jaatava vastuse.

Juuli esimestel päevadel potsatas minu meilile aga arve. Tele 2-lt. Sülearvuti interneti eest. Pikemal uurimisel selgus, et tol päeval, 5. juunil, kui käisin Tele 2-s lepinguid vormistamas, tehti sülearvuti pakett kohe aktiivseks.

Mina ei osanud midagi kahtlustada, sest lepingute sõlmimise päeval saime kenasti kokkuleppele ning järgmisel päeval käisin ju veel üle küsimas. Kõik oli nagu ok!

Selgus aga, et tõesti, süleka nett hakkas samal päeval kohe jooksma.

Saatsin Tele 2-le pretensiooni, millele lubati vastata kuni 7 tööpäeva jooksul. Kui juba kaheksas tööpäev koitis, läksin Tele 2 iseteeninduskontole ning võtsin seal ühendust online teenindajaga. Sain kohe lahenduse! Pidin maksma juuli arve, aga nemad kompenseerivad augusti omas selle ehk siis augusti kuus võtavad arvest maha selle summa. Tehtud-lahendatud!

Eile saabus härrale meilile arve Elisalt. Võttis kohe kukalt kratsima, sest kuu aega oleme ju juba Tele 2 kliendid olnud ja mis arve sealt Elisast ikka tulla võiks?

Selgus, et meil on jälle probleem.

Kui Tele 2-s lepingud sõlmitud said, küsisime, kas peame ka Elisasse teatama või ise midagi ära lõpetama. Saime eitava vastuse. Kõik pidavat käima läbi nende. Nemad suhtlevad, nemad lõpetavad. Meil mingit lisakoormat ei lasku.

Nüüd aga tuli arve internetipaketi eest, mida kasutasime sülearvutis. Periood juuli 2017. No kammoon?! Oleme terve juuli olnud Tele 2 kliendid, Elisa iseteeninduses näeb isegi, et teenuse tarbimine on null ja meile saadetakse arve. Ma ei näe siin süüd absoluutselt Elisal vaid Tele 2-l. Paide teeninduse inimestel, kes meile kinnitasid, et meie ei pea Elisasse pöörduma ja midagi lõpetama.

Tuleb aga välja, et sülearvuti internetipakett jookseb siiani. Hetkel juba augusti kuu eest.

Normaalsed konnad on seal Tele 2-s, ma ütlen. Võib-olla kõlan hüsteeriliselt, sest kuu jooksul on mul ainult kaks probleemi juba Tele 2-ga, mõnel ehk 20. Mine sa tea. 😀 Aga jumala kopp on ees. Ilmselgelt ei soovi ma olla klient ühes ja maksta kahe teenusepakkuja arveid. 😀

Ma tõesti kaalun varianti osta need sotased telefonid välja (mis Tele 2 hindab nüüd 21€ vääriliseks, seoses nende uue pakkumisega “too oma telefon meile ja saad uue soodsamalt”) ja lähen mujale üle. 😀

Eks näis, mis lahenduse Tele 2 nüüd välja pakub. 😀 Ma taon rusikaid vastu lauda ja jään endale kindlaks – mina ei maksa ühtegi arvet asja eest, mida ma reaalselt kasutanud ei olegi. Tundub, et Tele 2 teenindajad on lihtsalt ühed ebausaldusväärsed inimesed. Räägivad üht ja teevad teist!

6 thoughts on “Üks jama teise otsa”

  1. Olen ise ka Tele2 klient ja umbes pool aastat tagasi, kui oli plaanis reisima minna ja lãksin Tele2-te, et maksta oma telefon ära, mis oli järelmaksuga võetud, teatati mulle, et see ei ole võimalik, et kui tahan enda telefoni välja maksta, siis pean maksma ka trahvi lepingu enneaegse lõpetamise eest, tãnu sellele ei saanud ka panna kinni oma numbrit Tele2-s. Hakkasin siis uurima, et mis siis see trahvi summa tuleks ja mulle öeldi, et kõik kokku on 500 euri kui selle ära maksan siis saan panna nii oma numbri kinni kui ka on telefon makstud. Minu jaoks tundus see väga suur summa arvestades seda, et telefon mis järelmaksuga võetud sai maksis ise 150 euri, et mille eest ma siis nii palju maksma pean, aga seal määrati igasugused aasta paketimaksud jne jne jne… Ühesõnaga pole see Tele2-st ära minek midagi nii lihtne, ainuke variant on siis, kui Tele2 muudab oma lepingutingimusi, mida näeb iseteeninduse lehelt ja sa lãhed ja ütled et sa pole lepingutingimustega rahul ja tahad lahkuda Tele2st, siis pead maksma ainult oma telefoni allesjäänud jäägi ja saad sealt tulema.

  2. Oh, jumal tänatud, et kui nad juunis mulle pakkumise tegid, ma loobusin kohe! 😀
    Ei tea mitu häda mul nendega oleks olnud. Jään elisale kindlaks 😄

  3. Mina soovitaks siiski elisat. Mehel on tele2 ja tahtis telefoni järelmaksu korraga ära maksta, ei lastud samamoodi. Aga nt elisas lähed sinna, ütled et soovid ära maksta ja pole mingit probleemi. Mulle tuli ka tele2 parem pakkumine kui mul endal elisas oli, kirjutasin elisasse ja nad tegid omakorda hea pakkumise, seega operaatorit ma vahetama ei hakanud ja ilmselt ei tee ka seda.

  4. Selllepärast mul kõnekaart ongi. 😂 ei mingit jama erinevate teenustepakkujatega. 😀

  5. Olen ise töötanut tele2-s ja tean millised jamad seal igapäevaselt olid ja need olid kohutavad inimestest lausa kahju. Enda perekonna ringkonnas oskan neid hoiatada nende tele2 pakkumiste ees need tingimused on nendel ajuvabad pluss internet ja kõne on neil alla igasuguse arvestuse tihti peale üritad tele2 kliendile nt helistada ja see ütleb et telefon väljas kuigi inimesel telo sees. Mäletan väga hästi kuidas inimesed tahtsid lõpetada pakette ja samamoodi küsiti mingeid lisa tasusid nende käest.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga